مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-25اقتصادي

فارس من| اجرای ماده 52 قانون کار برای کارگران شرکت سرب و روی زنجان


مدیر روابط کار استان زنجان با بیان اینک کمیته تشخیص مشاغل سخت و زیان آور، شرکت و سرب روی زنجان را به عنوان ماده 52 قانون کار در استان زنجان شناخته و این قانون برای کارگران این شرکت در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سوژ ه ای با عنوان ماده 52 قانون کار برای کارگران سرب و روی زنجان اجرا شود در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

در آن سوژه آمده بود کارگران سرب و روی زنجان خواستار مشخص شدن وضعیت مطالبات صنفی، اجرای ماده 52 قانون کار و بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل خود شدند.

طبق پیگیری که خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داده است ماده 52 قانون کار برای کارگران شرکت سرب روی زنجان از مهرماه آغاز شده و در حال اجرا است.

در همین رابطه هومن امیدوار مدیر روابط کار استان زنجان در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ماده 52 قانون کار در حال حاضر در زنجان در حال اجراست.

مدیر روابط کار استان زنجان گفت: طبق ماده 52 قانون کار در کارهای سخت و زیان آور ساعت کاری از 8 ساعت به 6 ساعت و به جای 3 شیفت به 4 شیف کاری و مرخصی کارگران از 4 هفته به 5 هفته رسیده است که این قانون به همین روال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه کمیته تشخیص مشاغل سخت و زیان آور، شرکت و سرب روی زنجان را به عنوان ماده 52 قانون کار در استان زنجان شناخته و این قانون برای کارگران این شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اجرای ماده 52 قانون کار برای کارگران شرکت سرب و روی زنجان

فارس من| اجرای ماده 52 قانون کار برای کارگران شرکت سرب و روی زنجان